Oyun içinde oyun: Legend of Zelda’yı Minecraft’a entegre eder
Bir Minecraft kullanıcısı, herhangi bir üçüncü taraf modu veya kaynak paketi kullanmadan oyuna girebilir. Zelda efsanesi eklemeyi başardı. Minecraft’a Kirpi SonicVe Süper Mario Kardeşler.eklemeyi başardı YouTuber C1OUS3RZelda’yı hazırlamasının yaklaşık bir ay sürdüğünü söylüyor.
Geliştirici, NES konsollarındaki bir klasiği 1986’da Minecraft’a entegre etmek için komut blokları, özel dokular ve diğer oyun içi özellikler kullandı. Bir üretim görüntüsünde C1OUS3R” Link’in her yönüyle düz bir sürümünü oluşturmak için Blockbench kullanıyorum, böylece her yöne bakıyormuş gibi görünmesini sağlamak için döndürebiliyorum.dedi ve ekledi: Önceki video oyunlarında yaptığım gibi bir Voxel modeli yapabilirdim ama bu 30 kat daha uzun sürer ve bunun için gerçekten zamanım yok.”
” Daha sonra bu modeli Minecraft’ta başınıza takabileceğiniz eşyalardan biri olan oyulmuş bir balkabağının üzerine yerleştirdim. Ardından, Link’i kontrol ediyormuşsunuz gibi görünmesi için oynatıcıyı görünmez yaptım. Ardından, yalnızca yazılı biçimdeki komut blokları olan datapacks işlev klasörünü kullanarak, oynatıcının hangi yönde hareket ettiğini algılayabilir ve hareket ediyormuş gibi görünmesi için modeli döndürebilirim. Sonra dokuları canlandırırım ve kontrol edilebilir bir Bağlantınız olur.“
C1OUS3R, YouTube videoları 5.000 beğeni aldığında ilk patron dövüşünü içeren oynanabilir kısmı yayınlayacaklarını söyledi. Video yayınlandığı tarihte 500’den fazla beğeni almıştı. Geliştirici, eninde sonunda Minecraft içinde bütün bir oyun motorunu yayınlamak istediklerini söylüyor: ” Unity gibi bir şey yerine bunu kullanmak çok daha kolay. Minecraft’ın insanların oyun geliştirmeye başlamasına gerçekten yardımcı olabileceğine inanıyorum.“